Euskara 2 - Irakaslearen gidaliburua & USB gakoa

Euskara 2 metodoa hiru euskarriz osatua da (eskuliburua, gidaliburua eta USB-gakoa) eta bertan lau konpetentzia landuak dira :

  • Aho hizkuntza
  • Idazketa
  • Irakurketa
  • Hizkuntzaren azterketa

Gidaliburuan, eskuliburua eta USB-gakoan diren ariketa fitxen erabilpenari buruzko laguntza eta xehetasunak emana zaizkio irakasleari, garaika.

Gakoan garai bakoitzari dagokion dosier bat bada. Horietarik bakoitzean unitateei dagozkien beste 10 dosier badira.

KASU ! USB-gakoan dauden bi dokumentu zuzendu dira, argitaratu geroztik. Hemen dituzue bertsio zuzenduak. USB_gakoan, karpeta honetan aurkitzen ziren dokumentuak : /karta_joko_matrize/Jokoen arauak. Ordezkatu behar dira :

Jokoen_arauak_ikasleentzat
Jokoen_arauak_irakasleentzat

Unitate bakoitzean, baliabide hauek aurkituko dira :

  • testuak, proiektatzeko prest, talde osoan lan egiteko.
  • Ikasleek eskukatuko dituzten fitxa fotokopiagarriak. Horietan, eskuliburuko edukien araberako ariketak badira. Batzuetan, zailtasun hein desberdinak badira ber ariketan, ikasleen beharrei egokitzeko gisan.
  • Diktaketak eta antzerkitxoak ikasleei banatzeko gisan antolatuak dira.
    Aholkatuak diren dispositibo edo jarduera berezi ororendako euskarriak prest dira. Adibidez, « Zatiak elkarri josiz » ikasleekin plantan ezartzeko diaporama aurkituko duzu. Hiztegiaren eta gramatikaren lantzeko kartak ere inprimatzeko prest dira.
  • Garai bukaerako ebaluazioak ere gakoan daude.

Sommaire

IRAKASLEAREN GIDA
1 - Euskarriak (4. or.)
2 - Pedagogia eta didaktika hautuak (5. or.)
2 - 1 - Printzipio nagusiak (5. or.)
2 - 2 - Ahozko hizkuntza (7. or.)
2 - 3 - Irakurtzea (9. or.)

  • A - Deskodetze prozesuaren automatizatzen jarraitzea
  • B - Ulermenaren lantzea

2 - 4 - Idaztea (11. or.)

  • A - Idazten trebatzea
  • B - Idaztea

2 - 5 - Olerkien irakurtzea eta erratea (13. or.)
2 - 6 - Dokumentuen irakurtzea eta idaztea (14. or.)
2 - 7 - Hizkuntzaren aztertzea (16. or.)

  • A - Euskararen irakaskuntzaren antolamendua
  • B - Euskararen irakaskuntzaren urraspidea
  • C - Hiztegiaren irakaskuntzaren toki berezia

2 - 8 - Testu-sareen eraikitzea (20. or.)
3 - 1 - Eskuliburuaren antolamendua (21. or.)
3 - 2 - Jardueren antolamendua (22. or.)

  • A - Ahozkoaren lantzeko
  • B - Ulermenaren lantzeko
  • C - Irakurtzen trebatzeko
  • D - Idazten trebatzeko
  • E - Hizkuntzaren aztertzeko
  • F - Testuen arteko loturen lantzeko

3 - 3 - Unitateen deskribapenaren antolamendua (37. or.)
4 – Bibliografia (128. or.)

© Ikas pedagogia zerbitzua, 2019